تینت با حمایت از شکل‌گیری فضای کار اشتراکی، هزینه‌های استقرار افراد در این فضاها را کاهش می‌دهد.

      اخذ مجوز و دریافت حمایت فضاهای کار اشتراکی                                    اخذ مجوز و دریافت حمایت فضاهای کار اشتراکی       

همزمان با توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری در ایران و شکل گیری بازیگران آن، فضاهای کار اشتراکی نیز در حال شکل گیری هستند.
با شکل گیری فرهنگ آزادکارها و یا فریلنسرها در کشور احتیاج به شکل گیری فضاهای کار اشتراکی استاندارد و مناسب بیش از پیش احساس میشود.
با توجه به شرایط مختلف مثل ترس افراد از دورکاری به دلیل انزوا و دور شدن از فضای کاری، هزینه های بالا برای اجاره دفتر کار، سختی پیدا کردن دفتری مناسب برای نزدیکی به دیگر کسب و کارها و محل زندگی، کم بودن امکانات کاری در منزل یا مکان هایی مثل کافی شاپ و ...، فضاهای کار اشتراکی میتوانند بسیار رونق بگیرند.
شبکه فناوری و نوآوری ایران بمنظور حمایت از فضاهای کار اشتراکی برای به رسمیت شناخته شدن و معرفی آن ها به جامعه و رونق گرفتنشان در کنار شما قرار گرفته است.
درصورت تمایل به اخذ حمایت های مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ابتدا می‌بایست تاییدیه مرکز شتاب‌دهی را داشته باشید.درصورتیکه تاکنون برای اخذ تاییدیه اقدام نکردید ابتدا فرم میخواهم تاییدیه بگیرم و سپس فرم درخواست حمایت را پر نمایید.اگر فضای کار اشتراکی شما تاییدیه را دارد فقط کافیست فرم درخواست حمایت را تکمیل و ارسال بفرمایید و از حمایت بهره‌مند شوید.
پس از بررسی درخواست‌تان، نتیجه به شما اعلام خواهد شد.

 

اخذ مجوز و دریافت حمایت فضاهای کار اشتراکی            

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: