سیستم حسابداری فراز با کاربری آسان و امکانات کامل و منحصر‌به‌فرد بستری مطمئن برای فعالیت‌های مالی است. این نرم‌افزار کمک می‌کند با صرف کمترین هزینه و زمان برای ورود اطلاعات، بهترین گزارش‌ها از وضعیت مالی و حسابداری سازمان‌ها در اختیار مدیران و حسابداران قرار بگیرد.

نرم‌افزار جامع یکپارچۀ مالی و حسابداری فراز
سیستم حسابداری مهم‌ترین عامل و ابزار برای انجام درست و دقیق فعالیت‌های مالی سازمان است.
سیستم حسابداری فراز با کاربری آسان و امکانات کامل و منحصر‌به‌فرد بستری مطمئن برای فعالیت‌های مالی است.
این نرم‌افزار کمک می‌کند با صرف کمترین هزینه و زمان برای ورود اطلاعات، بهترین گزارش‌ها از وضعیت مالی و حسابداری سازمان‌ها در اختیار مدیران و حسابداران قرار بگیرد.
گزارش‌های تحلیلی و جامع سیستم حسابداری فراز امکان تحلیل وضعیت موجود برای تصمیم‌گیری‌های آتی سازمان‌ها را فراهم کرده است.
در این سیستم همۀ استانداردهای مالی و مالیاتی در نظر گرفته شده است. همچنین تنظیمات مدیریتی و تعریف دسترسی‌های مورد نیاز در این نرم‌افزار از ورود اطلاعات اشتباه و نادرست کاربران غیرحرفه‌ای جلوگیری می‌کند. این امکان اطمینان از صحت اطلاعات و گزارش‌ها را تضمین می‌کند.
این سیستم جامع، یک پکیج کامل یکپارچه‌ است؛ به همین دلیل نیازی به انجام عملیات‌های تکراری نیست و تضمین می‌کند که اطلاعات بین واحدها و دپارتمان‌های مختلف سازمان یکپارچه هستند.
به جرئت می‌توان گفت این یک سیستم حسابداری پرقدرت است که شبکۀ فناوری و نوآوری ایران در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و اعضای تینت قرار می‌دهد.
این سیستم به صورت نقد و اقساط به متقاضیان فروخته می‌شود.

 با کلیک روی هر پکیج می‌توانید کاتالوگ آن را ببینید.

پکیج پایه

پکیج پیمانکاری

پکیج خدماتی

پکیج بازرگانی

پکیج تولیدی

 

نرم افزار جامع یکپارچه مالی و حسابداری فراز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: